Minggu, 24 April 2011

Surat Vendor dan Suppliers

Dover Products Company
312 West Main Street
bandung 12131
Dear Mr. Bloom:
On a recent trip from bandung to jakarta, I picked up a copy of Jason Lang’s book, Marketing Financial Advisory Services: A Hands-On Guide, at an airport bookstore.I speak on the subject of financial services marketing frequently. After reading Mr. Lang’s book, I thought it might make an excellent course book for some of the seminars I run. Do you offer quantity discounts on your books? If I were to order copies, my first order would be for a minimum of 100 books. My seminars are run quarterly, so I would probably order 300 more copies throughout the year. Please let me know if you can offer me a discount on this large purchase. I have a seminar coming up the first week of November and need to make a decision soon about which text I will use. Thank you for your help.
Sincerely,
Indah Purnamasari
~Terjemahan
Dover Products Company
312 Main Street West
bandung 12131
Dear Mr Bloom:
Pada perjalanan baru dari Bandung ke jakarta, saya mengambil salinan buku Jason Lang, Pemasaran Financial Advisory Services: A Hands-On Guide, di sebuah bandara bookstore.I berbicara tentang masalah pemasaran jasa keuangan sering. Setelah membaca buku Mr Lang, saya pikir mungkin membuat buku kursus yang sangat baik untuk beberapa seminar saya jalankan. Apakah Anda menawarkan potongan kuantitas pada buku-buku Anda? Jika saya salinan pesanan, urutan pertama saya akan untuk minimal 100 buku. Seminar saya dijalankan setiap kuartal, jadi saya mungkin akan memesan 300 eksemplar lebih sepanjang tahun. Tolong beritahu saya jika Anda dapat menawarkan saya diskon pada pembelian besar. Saya punya seminar datang minggu pertama bulan November dan perlu segera membuat keputusan tentang apa yang teks Saya akan menggunakan. Terima kasih atas bantuan Anda.
Hormat kami,
Indah Purnamasari
Sumber dari EB 11

Tidak ada komentar:

Posting Komentar